SEMEP HOME PAGE |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ SEMEP ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ SEMEP ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ SEMEP ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
Γ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ SEMEP
Σκοπός του προγράμματος είναι η προώθηση:
1. Διεπιστημονικής διδασκαλίας και ολιστικής διαδικασίας έρευνας και μάθησης, μέσω της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, που ενσωματώνει στα θέματα του φυσικού περιβάλλοντος και κοινωνικά, ιστορικά, επιστημονικά, τεχνολογικά, οικονομικά θέματα, καθώς επίσης και ζητήματα που αφορούν τα ήθη και τα έθιμα. |
|
2. Συνεργασίας, επικοινωνίας και πολιτιστικών ανταλλαγών μεταξύ των χωρών της Ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας. |
|
3. Ενημέρωσης πάνω σε θέματα του τοπικού και του ευρύτερου περιβάλλοντος της περιοχής και περαιτέρω σε θέματα του παγκόσμιου-γήινου περιβάλλοντος. |
|
4. Ανάπτυξης δεσμών μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας για την περιβαλλοντική ενημέρωση και εκπαίδευση. |
|
5. Χρησιμοποίησης νεωτεριστικών και αποτελεσματικών προσεγγίσεων διδασκαλίας. |
|
6. Περιβαλλοντική αγωγή στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας. |
Οι εκπαιδευτικοί στόχοι του προγράμματος συνοψίζονται στην εμπλοκή των μαθητών σε διαδικασίες:
1. Ανάπτυξης ενδιαφέροντος και φροντίδας για το περιβάλλον. |
|
2. Ανάπτυξης ευφυΐας, δημιουργικότητας και πνεύματος ομαδικότητας και συνεργασίας. |
|
3. Ανάληψης σχεδιασμού της έρευνάς τους. |
|
4. Προετοιμασίας για εργασία πεδίου, κατά τη διάρκεια του κανονικού μαθήματος, σε μια σειρά μαθημάτων. |
|
5. Θεώρησης των παραγόντων ασφαλείας και κατανόησης της ανάγκης εκτίμησης των κινδύνων. |
|
6. Ανάληψης ουσιαστικής και κατανοητής έρευνας. |
|
7. Εκμάθησης, δια μέσου της συμμετοχής σε εργασίες πεδίου σχετιζόμενες με τα υδατικά οικοσυστήματα (πρωτογενής πηγή δεδομένων). |
|
8. Διεξαγωγής προσεκτικών και ουσιαστικών παρατηρήσεων. |
|
9. Αναζήτησης και συλλογής πληροφοριών από πολλαπλές πηγές πληροφόρησης (δευτερογενείς πηγές δεδομένων). |
|
10. Αξιοποίησης των δραστηριοτήτων πεδίου στη σχολική αίθουσα. |
|
11. Ερμηνείας των δεδομένων και λοιπών ευρημάτων. |
|
12. Διαμόρφωσης απόψεων και λήψης αποφάσεων. |
|
13. Εξήγησης της κατάστασης και διατύπωσης προτάσεων για εναλλακτικές διαδικασίες. |
|
14. Επικοινωνίας μέσω γραπτών κειμένων, παρουσιάσεων, συζητήσεων, ερμηνείας πινάκων και δημιουργίας γραφημάτων. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ SEMEP ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ SEMEP ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ SEMEP ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ